It's Wednesday!


Good Morning to you all, hope you're all having an awesome week.
 Today I had my IOC, I was freaking out! I had 20 minutes of preparation and ofcourse i wanted Sylvia Plath, but I got Macbeth, oh well, I went to the Recording room, and there I was, ready to record me analyzing the passage from Macbeth.
It went well. I was happy. Also, now adays, i have no clue what got into my head, but i really really miss Italy, my town just a little, but mostly Beuatiful Venice! I cannot wait until summer, even though i dont know if I'm going to Italy for summer yet, but even if I dont go in the summer, I have a chance of going for the photography course and if I do, I will be spending 3 full years in Firenze! that is very very exciting for me! As you probbably know, I've lived in Dubai for most of my life (only 14 years) so yes, I am FROM Italy, but at the end of the day, I've only lived there for 4 years and a little bit, i left in August and since then I only went back to Italy for my summer holidays! In 2009, my mom & I went to Italy to visit my grandma in November and the reason I loved going the most is because it was winter in Italy, it was very cold. (I am used to the Dubai heat, so obviously it was colder than most people there) and the next best thing about our trip was that we got to spend time together and all. Ofcourse the other best thing was that i got to see my best friend Giulia (yes, she has the same name as me), she's lovely, I use to live really close to her house when i was younger and i lived in Italy. So now I will be showing you some pictures of us during the time i travelled to Italy with my mom. Enjoy the pictures!
Dont forget to comment! 
(P.S. In the picture below: I wore very simple clothes such as long jeans, a white shirt, the purple thing over the white shirt and my awesome Gucci purse, which I love.)




Ho indossato abiti molto semplici, come i jeans lunghi, una camicia bianca, la cosa viola sopra la camicia bianca e la mia borsa Gucci bellissimaa, che adoro.
Buongiorno a tutti voi, spero che state tutti avendo una settimana fantastica!!

 Oggi ho avuto la mia IOC (e un esame di orale per Inglese, e molto importante), stavo andando fuori di testa! Ho avuto 20 minuti di preparazione e volevo una della poesie di Sylvia Plath, ma ho avuto Macbeth, oh, va bene, sono andato in sala di registrazione, ed ero lì, pronta a registrare me analizzare il passaggio dal Macbeth. È andata bene!!! Ero felice. Inoltre, ora, non ho idea di quello che ho nella mia testa, ma ho davvero manca l'Italia, la mia città solo un po', ma soprattutto la bellissima Venezia! Non vedo l'ora per l'estate, anche se non so se io vado in Italia per l'estate ancora, ma anche se io non andro in estate, ho la possibilità di andare per il corso di fotografia e se lo faccio, sarò la spesa in 3 anni di Firenze! che è molto molto emozionante per me! Come si probbably sai, ho vissuto a Dubai per la maggior parte della mia vita (solo 14 anni) quindi sì, io sono da l'Italia, ma alla fine della giornata, ho solo vissuto lì per 4 anni e un po' di mesi. Sono partita nel mese di agosto e da allora sono solamente tornata in Italia per le mie vacanze estive! Nel 2009, Io e mia mamma siamo andate in Italia a trovare mia nonna a novembre. Il motivo per cui ho amato di più andare è perché era inverno in Italia, faceva molto freddo. (Io sono abituato al caldo di Dubai, quindi ovviamente è stato più freddo di quanto la gente lì) e la prossima cosa migliore del nostro viaggio è stato che abbiamo avuto modo di trascorrere del tempo insieme. Certo la cosa migliore era che altro ho avuto modo di vedere la mia migliore amica Giulia (sì, lei ha lo stesso nome come me), lei è bella, io uso per vivere davvero vicino alla sua casa quando ero più giovane (E vivevo in Italia). Così ora sarà che vi mostra alcune foto di noi nel corso del tempo ho viaggiato in Italia con mia mamma. 
Godetevi le foto! 
Non dimenticate di commentare! 




SOON I WILL UPLOAD PHOTOGRAPHS FROM ITALY (Nov.2009)
PRESTO SCARICO LE FOTOGRAFIE DA L'ITALIA (Novembre 2009)




0 comments:

Post a Comment